Правила поведінки ліцеїстів

Загальні правила поведінки здобувачів освіти у Козівському ліцеї ім. В. Герети

  1. Ми шануємо святині нашої держави : Прапор, Герб, Гімн, Конституцію та Мову.
  2. Ми погоджуємося, що ліцей – середовище вільне від булінгу (цькування) та інших форм насильства, тут комфортно і безпечно кожному ліцеїсту: і маленькому, і дорослому, і вчителю, і працівнику нашої Alma mater.
  3. Ми ознайомлені з тим, що залишати територію ліцею можна лише з дозволу адміністратора та класного керівника, який узгоджує це з нашими батьками.
  4. Ми вільні від будь-яких форм насильства та дискримінації: не допускаємо бійок, штовхання, вважаємо цькування, залякування, лихослів’я та знущання над людиною неприпустимими формами поведінки в ліцеї та за його межами.
  5. Ми дотримуємося правил безпеки (пожежної, електробезпеки, безпечної поведінки під час занять, на перервах тощо), з якими нас ознайомили наші класні керівники та вчителі.
  6. Знаємо і дотримуємось правил дорожнього руху.
  7. Ми знаємо, що від безпечного використання навчального та спортивного обладнання залежить наше здоров’я і життя.
  8. Ми бережно ставимося до навчальних кабінетів, книг, меблів тощо.
  9. Ми чергуємо у класі, слідкуємо за поведінкою здобувачів освіти і санітарним станом приміщення під час перерв, а після уроків кожен прибирає своє робоче місце.
  10. У буфеті ми дотримуємося хороших манер і поводимося пристойно, дотримуємося черги.
  11. Під час обіду в їдальні належить дотримуватися добросусідських взаємин і поводитися пристойно.
  12. Шанобливо ставимось до працівників їдальні.
  13. Приходимо в їдальню на великій перерві у визначений час.
  14. Розмовляємо під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
  15. Прибираємо посуд після прийому їжі.
  16. Дбайливо ставимось до майна в їдальні.
  17. Ми знаємо, що ліцей – територія, на якій не місце для енергетичних, алкогольних напоїв, наркотичних речовин, цигарок (електронних та інших пристроїв для паління – також); одурманюючих засобів та отрути, а також токсичних речовин, таблеток, будь-яких видів зброї, вибухонебезпечних предметів, запальничок та газових балончиків.
  18. Ми пам’ятаємо, що час перерви – особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.
  19. Під час перерви здобувач освіти можуть вільно переміщатися по ліцею
  20. Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
  21. Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
  1. Ми дотримуємося Золотого правила моралі: «Стався до інших так, як би хотів, щоб ставились до тебе» (ввічливо розмовляємо; чуємо вчителя, своїх товаришів; висловлюємо свої погляди, не зачіпаючи гідності й почуттів інших людей; проявляємо повагу до старших, піклуємося про молодших; звертаємося одне до одного та до вчителів шанобливо).
  2. Ми пам’ятаємо, що кожен у своєму житті повинен керуватись нормами християнської моралі, бути патріотом, громадянином, гуманістом.
  3. Завжди поводимося гідно, щоб не принизити свою честь, честь навчального закладу, поважаючи честь і гідність людей, які знаходяться поруч.
  4. Ми знаємо, що знайшовши втрачені або забуті речі, здаємо адміністрації.
  5. Ми свідомо розуміємо, що фізична конфронтація, залякування і знущання над людиною або твариною є неприпустимими формами поведінки здобувачів освіти в у ліцеї та за її межами.
  6. Ми знаємо, що на території навчального закладу неприпустимі будь-які фінансові операції між учнями. Виняток складають шкільні економічні та благодійні проєкти.
  7. Толерантно та ввічливо спілуємося в соціальних мережах та під час онлайн навчання;
  8. Ми дотримуємося принципів академічної доброчесності: самостійно виконуємо завдання; використовуємо в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації й посилаємося на них.
  1. Ми приходимо до ліцею за 10-15 хв. до початку навчальних занять, готуємо своє робоче місце, необхідне навчальне приладдя до модуля, адже знаємо, що пунктуальність та акуратність – привілеї королів.
  2. Ми знаємо, що в разі пропуску занять зобов’язані пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (осіб, які їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
  3. Ми знаємо, що у разі пропусків 10 навчальних днів без поважної причини керівництво Козівського ліцею ім.В.Герети зобов`язане повідомити Службу у справах дітей Козівської селищної ради.
  4. Ми ознайомлені з розкладом модулів, розкладом дзвінків та виконуємо режимні моменти.
  5. На модулі приносимо всі необхідні підручники, зошити, інструменти та письмове приладдя.
  6. Ми серйозно ставимося до навчання, старанно та своєчасно виконуємо домашні завдання, на модулях уважно слухаємо вчителя, піднімаємо руку, якщо хочемо висловитися або поставити запитання.
  7. Під час уроку не шумимо, не відволікаємось самі і не відволікаємо інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються модуля. Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
  8. Ми знаємо, що етикет та культура мовного спілкування визначають рівень виховання ліцеїстів, забезпечують їм гідне місце в соціумі, сім’ї та державі.
  9. Під час модуля телефони залишаємо в сумках у тихому режимі, не користуємось іншими гаджетами, пристроями без погодження з учителем;
  10. Під час сигналу «Повітряна тривога!» ми виконуємо усі вказівки та рекомендації вчителя та залишаємось в укритті до завершення тривоги.
  1. Бути чистим і охайним, призначеним для навчальних занять та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, бажано діловому стилю;
  2. Відповідати віку здобувачів освіти, виражати повагу до людини, до самих себе й суспільства;
  3. На урочисті загальноліцейні заходи приходити у вишиванках.
  4. У закладі освіти забороняється носити одяг і аксесуари, що рекламують агресію, насильство.
  5. Не рекомендується використовувати яскраву косметику ,носити пірсинг .
  6. На уроках фізичної культури здобувачі освіти повинні перебувати у спортивному одязі та спортивному взутті.
  1. Ми поважаємо цінності свого закладу, дбаємо про його авторитет в освітньому просторі селища, громади із повагою ставимося до створених умов.
  2. Намагаємось жити так, щоб людям поруч з нами було добре.
  3. Беремо активну участь у самоврядуванні ліцею, у громадському житті ліцею, містечка, громади. Бережемо і примножуємо кращі традиції нашого закладу.
  4. Беремо участь у волонтерській діяльності.
  5. Перш ніж звернутись до людини, посміхаємось: адже добрі стосунки починаються з посмішки.
  6. Навчаємось радіти не лише своїм успіхам, але й успіхам однокласників та друзів.
  7. Ніколи нікому не заздримо та не зраджуємо: це відштовхує людей і руйнує їх стосунки.
  8. Намагаємось прийти на допомогу людині та не чекаємо, поки тебе про це попросять.
  9. Усвідомлюємо, що пропуски уроків без поважних причин, паління, псування майна ліцею, бійки, булінг, правопорушення та інші випадки надзвичайного характеру є грубими порушеннями Статуту ліцею..
  1. Навчаємось за розкладом.
  2. Приєднуємось на модулі вчасно.
  3. На аватарці фото учня, нік – його ім’я та прізвище.
  4. Вмикаємо мікрофон і камеру.
  5. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони.
  6. Беремо участь в діяльності модуля.
  7. Виконуємо завдання онлайн-модуля.
  8. У чаті вести спілкування відповідно до теми, ставити запитання по суті модуля, дотримуватись культури спілкування.
  9. Виконані роботи та завдання приймаються до встановленого часу (до наступного модуля, окрім випадків пов’язаних з форс-мажорними обставинами як: відсутність світла, інтернету тощо). Роботи, що надіслані із запізненням, можуть не прийматись вчителем.
  10. Коли звучить сигнал повітряної тривоги, вчителі припиняють модуль, повідомляють учнів про тривогу та необхідність перейти в безпечне місце.