Загальні правила поведінки здобувачів освіти у Козівському ліцеї ім. В. Герети
Наш ліцей – безпечне освітнє середовище:
- Ми шануємо святині нашої держави : Прапор, Герб, Гімн, Конституцію та Мову.
- Ми погоджуємося, що ліцей – середовище вільне від булінгу (цькування) та інших форм насильства, тут комфортно і безпечно кожному ліцеїсту: і маленькому, і дорослому, і вчителю, і працівнику нашої Alma mater.
- Ми ознайомлені з тим, що залишати територію ліцею можна лише з дозволу адміністратора та класного керівника, який узгоджує це з нашими батьками.
- Ми вільні від будь-яких форм насильства та дискримінації: не допускаємо бійок, штовхання, вважаємо цькування, залякування, лихослів’я та знущання над людиною неприпустимими формами поведінки в ліцеї та за його межами.
- Ми дотримуємося правил безпеки (пожежної, електробезпеки, безпечної поведінки під час занять, на перервах тощо), з якими нас ознайомили наші класні керівники та вчителі.
- Знаємо і дотримуємось правил дорожнього руху.
- Ми знаємо, що від безпечного використання навчального та спортивного обладнання залежить наше здоров’я і життя.
- Ми бережно ставимося до навчальних кабінетів, книг, меблів тощо.
- Ми чергуємо у класі, слідкуємо за поведінкою здобувачів освіти і санітарним станом приміщення під час перерв, а після уроків кожен прибирає своє робоче місце.
- У буфеті ми дотримуємося хороших манер і поводимося пристойно, дотримуємося черги.
- Під час обіду в їдальні належить дотримуватися добросусідських взаємин і поводитися пристойно.
- Шанобливо ставимось до працівників їдальні.
- Приходимо в їдальню на великій перерві у визначений час.
- Розмовляємо під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
- Прибираємо посуд після прийому їжі.
- Дбайливо ставимось до майна в їдальні.
- Ми знаємо, що ліцей – територія, на якій не місце для енергетичних, алкогольних напоїв, наркотичних речовин, цигарок (електронних та інших пристроїв для паління – також); одурманюючих засобів та отрути, а також токсичних речовин, таблеток, будь-яких видів зброї, вибухонебезпечних предметів, запальничок та газових балончиків.
- Ми пам’ятаємо, що час перерви – особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.
- Під час перерви здобувач освіти можуть вільно переміщатися по ліцею
- Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
- Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
Чесноти наших ліцеїстів:
- Ми дотримуємося Золотого правила моралі: «Стався до інших так, як би хотів, щоб ставились до тебе» (ввічливо розмовляємо; чуємо вчителя, своїх товаришів; висловлюємо свої погляди, не зачіпаючи гідності й почуттів інших людей; проявляємо повагу до старших, піклуємося про молодших; звертаємося одне до одного та до вчителів шанобливо).
- Ми пам’ятаємо, що кожен у своєму житті повинен керуватись нормами християнської моралі, бути патріотом, громадянином, гуманістом.
- Завжди поводимося гідно, щоб не принизити свою честь, честь навчального закладу, поважаючи честь і гідність людей, які знаходяться поруч.
- Ми знаємо, що знайшовши втрачені або забуті речі, здаємо адміністрації.
- Ми свідомо розуміємо, що фізична конфронтація, залякування і знущання над людиною або твариною є неприпустимими формами поведінки здобувачів освіти в у ліцеї та за її межами.
- Ми знаємо, що на території навчального закладу неприпустимі будь-які фінансові операції між учнями. Виняток складають шкільні економічні та благодійні проєкти.
- Толерантно та ввічливо спілуємося в соціальних мережах та під час онлайн навчання;
- Ми дотримуємося принципів академічної доброчесності: самостійно виконуємо завдання; використовуємо в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації й посилаємося на них.
Ми – старанні й наполегливі в навчанні:
- Ми приходимо до ліцею за 10-15 хв. до початку навчальних занять, готуємо своє робоче місце, необхідне навчальне приладдя до модуля, адже знаємо, що пунктуальність та акуратність – привілеї королів.
- Ми знаємо, що в разі пропуску занять зобов’язані пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (осіб, які їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
- Ми знаємо, що у разі пропусків 10 навчальних днів без поважної причини керівництво Козівського ліцею ім.В.Герети зобов`язане повідомити Службу у справах дітей Козівської селищної ради.
- Ми ознайомлені з розкладом модулів, розкладом дзвінків та виконуємо режимні моменти.
- На модулі приносимо всі необхідні підручники, зошити, інструменти та письмове приладдя.
- Ми серйозно ставимося до навчання, старанно та своєчасно виконуємо домашні завдання, на модулях уважно слухаємо вчителя, піднімаємо руку, якщо хочемо висловитися або поставити запитання.
- Під час уроку не шумимо, не відволікаємось самі і не відволікаємо інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються модуля. Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
- Ми знаємо, що етикет та культура мовного спілкування визначають рівень виховання ліцеїстів, забезпечують їм гідне місце в соціумі, сім’ї та державі.
- Під час модуля телефони залишаємо в сумках у тихому режимі, не користуємось іншими гаджетами, пристроями без погодження з учителем;
- Під час сигналу «Повітряна тривога!» ми виконуємо усі вказівки та рекомендації вчителя та залишаємось в укритті до завершення тривоги.
Зовнішній вигляд ЛІЦЕЇСТА – візитка ЛІЦЕЮ
Одяг здобувачів освіти повинен:
- Бути чистим і охайним, призначеним для навчальних занять та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, бажано діловому стилю;
- Відповідати віку здобувачів освіти, виражати повагу до людини, до самих себе й суспільства;
- На урочисті загальноліцейні заходи приходити у вишиванках.
- У закладі освіти забороняється носити одяг і аксесуари, що рекламують агресію, насильство.
- Не рекомендується використовувати яскраву косметику ,носити пірсинг .
- На уроках фізичної культури здобувачі освіти повинні перебувати у спортивному одязі та спортивному взутті.
Пам’ятаємо, що ліцей – наш дім: ми живемо в нім!
- Ми поважаємо цінності свого закладу, дбаємо про його авторитет в освітньому просторі селища, громади із повагою ставимося до створених умов.
- Намагаємось жити так, щоб людям поруч з нами було добре.
- Беремо активну участь у самоврядуванні ліцею, у громадському житті ліцею, містечка, громади. Бережемо і примножуємо кращі традиції нашого закладу.
- Беремо участь у волонтерській діяльності.
- Перш ніж звернутись до людини, посміхаємось: адже добрі стосунки починаються з посмішки.
- Навчаємось радіти не лише своїм успіхам, але й успіхам однокласників та друзів.
- Ніколи нікому не заздримо та не зраджуємо: це відштовхує людей і руйнує їх стосунки.
- Намагаємось прийти на допомогу людині та не чекаємо, поки тебе про це попросять.
- Усвідомлюємо, що пропуски уроків без поважних причин, паління, псування майна ліцею, бійки, булінг, правопорушення та інші випадки надзвичайного характеру є грубими порушеннями Статуту ліцею..
Правила поведінки на онлайн – модулі:
- Навчаємось за розкладом.
- Приєднуємось на модулі вчасно.
- На аватарці фото учня, нік – його ім’я та прізвище.
- Вмикаємо мікрофон і камеру.
- Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони.
- Беремо участь в діяльності модуля.
- Виконуємо завдання онлайн-модуля.
- У чаті вести спілкування відповідно до теми, ставити запитання по суті модуля, дотримуватись культури спілкування.
- Виконані роботи та завдання приймаються до встановленого часу (до наступного модуля, окрім випадків пов’язаних з форс-мажорними обставинами як: відсутність світла, інтернету тощо). Роботи, що надіслані із запізненням, можуть не прийматись вчителем.
- Коли звучить сигнал повітряної тривоги, вчителі припиняють модуль, повідомляють учнів про тривогу та необхідність перейти в безпечне місце.